Dostop na kmetijo s kolesom

Železniška postaja Novo mesto: 7km
Najbližja kolesarska pot:
3km Vas Otočec – Šmarjeta
3km Vas Otočec – Novo mesto

Iz smeri Novega mesta se peljete po cesti Novo mesto Šentjernej, 7 km do vasi Ratež. Največji vzpon je v vasi Petelinjek 15%. Ko pridete v vas Ratež, že na začetku vasi zavijete levo proti vasi Sela pri Ratežu. Čez 400m ste pri nas.

Če greste po drugi strani iz smeri Kostanjevice in Šentjerneja, se peljete proti Novemu mestu. Na poti vas čaka dalji vzpon pri Gradišču 15%. Ko prispete v Ratež, se peljete skozi celo vas in na koncu vasi zavijete desno proti Sela pri Ratežu in čez 400m ste pri nas.

Malo daljša pot, vendar prijaznejša kolesarjem, je pot mimo Šentjerneja do Maharovca, kjer zavijete v vas in se peljete 5 km naravnost, da pridete do vasi Kronovo. Tam se pa že začne kolesarska pot, ki pelje do vasi Otočec. V vasi Otočec zavijete levo za Dolenjo vas in Gumberk. Zavijete v Dolenjo vas, vzpon 35%, peljite naravnost čez vas, mimo travnikov in gozda do naše vasi Sela pri Ratežu. Tu vas čaka krajši vzpon 35%. Čisto na koncu vasi zavijte levo navzdol in pridete do naše kmetije.

Če se peljete iz Novega mesta, smer Trška gora, vam bo v veliko pomoč kolesarska pot, ki spet vodi od Sevnega do vasi Otočec. Ko prispete v vas Otočec, zavijete v smer Dolenja vas – Gumberk, potem v Dolenjo vas in naprej do Sel pri Ratežu.

Kolesarske poti na Dolenjskem

Dolenjska s svojimi griči, dolinami, reko Krko, ki se vije po dolenjski pokrajini in starim mestnim jedrom Novega mesta, vabi na ogled bogate naravne in kulturne dediščine, s katero se v naši pokrajini obiskovalci srečajo na vsakem koraku.

Za kolesarske navdušence smo izbrali nekaj najbolj zanimivih kolesarskih poti, za katere smo prepričani, da vam bodo všeč. Upamo, da vam bo poleg čudovitega kolesarjenja dolenjska
gostoljubnost, kulinarika in kozarček cvička za vedno ostali v spominu.

Zemljevidi: ridewithgps.com

Znamenitosti, ki so dosegljive s kolesom in niso predaleč: